XAAX TS'OOL T'AAN

sábado, 9 de mayo de 2015



Xaax Ts’ool  t’aan
Ma'alo'ob  k'iin  in wet ah ka'ansajile'ex in k'aabae x-Elmy Aracely Naal canul kin meyaj tu kajil x- Josefa Ortiz de Dominguez u k'uchil tu'ux kin meyaje  "Benemérito de las Americas.

Tené kin a'alike jach ma'alo'ob le ka'ansa xo'ok ku tsa'aya'a to'ona tumen be'elá té k'íino'ba le maya t'aano tú bin u saáta tumen su'ulako'on ts'iikbal maya, ts'iitik tak xo'okik, wa ká ts'ay tukule yaan jejenláas jats'uts ts'iibo'ob tak xoko'ob, 

Yaan xan úuchbe'en mako'obe tak bela'ae má tu tu'ubsiko'ob le jats'uts t'ano , bix xan le jejenlàas miatsil ku ts'oliko'ob tí e letío'oba k'aabet ts'ayik o'oltio'obi ka'a kaní che'en ba'alile k'aabet ' t'aanik. tsìitik bey xo'okik, 

In tukultike má ma'alo'ob p'aastik ét ma'akilo'ob ku t'aanko'ob maaya wa má  ma'alo'ob u ya'ako'obe tí tu'un ku yo'oko meyaj le ma'ax ma'alo'b u ya'ako ka u ya'ant le má ma'alo'ob u ya'ako tumen yáan jejenláas kuxtalil, ya'abach miatsil yéetel mulkuxtal miatsil. 
  

 k'aabet chin pooltik u ku'uxtal jejenláas ma'ajo'ob te yo'oko ka'aba, beyo u pa'ajtal bisik le mejen kaan xo'oko'ob tu ma'alo'ob beji yèetl maaya t'aa jach paybe'en xan xak'aaltik ya'aa' a'analteo'ob.


Le chan tso'ol t'aana le tíe kin tukultik yo'ola le yóolil meeyaja ko'on be'eta wa yáan ba'ax má ma'alo'ob tin ts'iitila a'alex tén.




X-ELMY ARACELY NAAL CANUL

0 comentarios:

Publicar un comentario